..

Knäppte en magbild igår i vecka 39.. Men orkade inte ladda upp den :P Orkar faktiskt inte gå och hämta sladden nu heller :D Så ni får gott vänta!

Klev upp just efter 10 idag.. Klädde på mej och sen satte jag mej i soffan för att kika Våra bästa år! När den slutade gav jag mat åt hundarna och gick ut me dom snabbt!. Sen slöade jag på fram tills klockan blev 13.. For till Malmberget med pappa för att jag skulle vara hos barnmorskan klockan 13.30!

Kom in ganska exakt halv för en gång skull.. tycker alltid det är lite försenat där, Men inte idag :) Skönt...

Satt och pratade några minuter och jag hoppades hon skulle fråga nåt om förlossningen.. När hon började prata om den så tänkte jag för mej själv "Kom igen nu, Ge lite tårar så hon fattar att du är rädd på allvar".. Enda problemet är ju att när man väl börjar grina så är det ju som svårt att sluta :P Så det som började med en krokodiltår slutade snabbt med ett nästan hysteriskt grinande :P Aja, Dom är nog van att se det mesta... Och som hon sa "Du är inte den enda som är rädd, Inte den första och absolut inte den sista"...

Satt och försökte prata me henne fast det var rätt svårt med tårar som slutade rinna.. Hon ringde till en barnmorska som jag ska få prata med! Hon gav mitt nummer till henne så hon skulle väl ringa mej imorrn! Min BM sa då att jag var i vecka 39+1 och att det måste ju som hända nåt typ nu.. så jag hoppas jag hör från henne imorrn!

Liiite störande att dom inte hört av sej från röntgen heller... Dom sa att jag skulle få resultaten igår eller senast idag! Dålig stil att inte hålla det känns det som!! Aja, Hoppas på ett samtal från dom också imorrn....

Efter jag kom hem (vid 15.15) så gick jag ut me hundarna en snabbis och sen la jag mej på soffan.. Somnade som vanligt och vaknade vid 18.30.. Konstigt att jag kan sova så bra på dagarna när jag har såå svårt att somna på nätterna.. kanske man ska vända helt på dygnet och sova dagtid och vara vekan på nätterna?! Känns nästan som det.. finns ju inget mer störande än när man ligger i sängen och verkligen inte kan somna!

Kikade en film på Canal + Drama som var mellan 19-21... "Jag har älskat dej så länge"! Ett franskt drama från 2008.. Den var helt ok faktiskt.. Lite oväntat slut och det är ju roligt när det är så.. Vissa filmer vet man ju från början hur dom kommer sluta typ :P

Tänkte logga in och spela lite wow men.. Det gick inte så bra eftersom det var 2047 före mej i kön som försöker komma in :P Aja, Ser ju om kötiden stämmer.. 74 min känns just liite för länge att vänta ;P Tror jag går och lägger mej på soffan och går och kikar om ett tag om jag har lyckas komma in!

Tjings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback