Vecka 23..

Nu är jag i vecka 23! Bara några veckor kvar då..

Magen ser som mycket mindre ut på bild än vad den känns i verklighet... Kanske bara jag som svamlar :P Känns som att magen verkligen har börjat synats nu.. Men det kan man väl inte tro av dessa bilder?! Aja, kanske man ser smalare ut på kort eller nå :P



Har tagit bort piercingen i naveln nu.. Känns som att naveln börjar bli lite utåtputande så lika ta bort den så man inte får nå fula ärr eller bristningar av den som jag hört att man kan få! Tror ju inte jag kommer sätta tillbaka den direkt sen men :P Kanske när man återfått den magen man hade innan allt detta eller nå :)

Vill flytta nuuuuuuu!! Usch va jag längtar.. Räknar verkligen ner dagarna nu!

Knäppte ett kort på mina "soldyrkare" imorse



Soliga dagar ligger dom där ganska mycket.. Iaf Bobby! Kanske tycker det är skönt att sola?! :)
Jobbar 12-17 idag.. Känns som en seg dag.. Hatar såna skift.. då hade typ 8-13 varit skönare :P Ska fara till Johans föräldrar när jag slutar jobbet och hälsa på ett tag..

Aja, ska kika vidare ett tag nu och sen ska jag fara iväg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback