Usch

ska vcka Johan på ett tag så ska vi fara ner till veterinären med Bobby!... Jag håller alla tummar och tår att dom kommer säga att det inte är nån fara med tanden och att den får sitta kvar!! Vill inte att dom ska behöva dra ut den så dom måste söva han å sånt.. Känns inge roligt :/ Tänk så hade nåt hänt under bedövningen?! Han kanske inte vaknat upp igen?! Usch! Hemska tanke!

Idag blir man 1 år äldre då.. Men inte vet jag om man blivit nå klokare för det :P Känns som att det enda "nya" som hänt i mitt liv är att vi skaffat Texas :) annars är det bara samma vanliga rutiner man kör på! Sova, Äta, Jobba, Äta, Jobba, sova... Eller iofs, Är ju gravid och det var jag ju inte förra året :P Men nu när jag har börjat må så bra igen är det inte direkt nåt jag går runt och tänker på heela dagarna som jag gjorde när jag mådde som värst! Och känslan av att vara gravid är inte direkt så märkbär just nu.. Känner sparkar men det är väl det enda :)

På nätterna när jag ska sova sparkar alltid babysen till extra mycket.. Barnmorskan sa "Ja, Men då slutar du ju vagga den" :) Och ja, Kanske kan stämma.. Går man omkring så måste den ju som glida omkring ganska bra där inne :P Så klart den blir förvånad när allt helt plötsligt är helt stilla!

Aja ska försöka väcka min man nu så vi kan pysa iväg.. Wish Us Luck!!



Lilla Bobby.. Oj vad tiden har gått foooooort!

Kommentarer
Postat av: sara

Grattis=)

2010-08-12 @ 12:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback