Update

snabb update om dagen..

Jobbade 8-16.. for sedan till min lägenhet med Andres och 2 av deras barn.. Dom plockade snabbt ihop allt dom ville ha i en kartong och sen var han snäll och körde hem mej :) Massa mindre vart det att ta på tippen :P Skönt att veta att sakerna kommer till användning.. för var ju inte nå direkta fel på porslinet eller kökssakerna!

Kom hem just efter 4 och strax efter detkom Stina och Janne! vi hade lovat att bjuda dom på middag.. dom såg lite tveksamma ut till fisksoppan först men dom tyckte den var god :) Dom for hem efter ett tag och då satte jag mej vid datan ett tag...

For ner på Konsum sen efter en stund och jag köpte mej en påse Riesen! Jag vet att det är "gubbgodis" som typ farfar köper när han blir sugen på nåt gott.. Men dom är ju såååå goda! :) Sen vid typ 19(?) gick jag och la mej och kikade tv.. somnade som vanligt och vaknade för ett tag sen!



Imorrn ska jag, Mamma och Stina fara till mej och rensa det sista från lägenheten... Skönt sen när det är bortgjort!! Aja ska kika vidare ett tag nu och sen ska jag soooova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback