Trött

Ska hoppa i säng.. Tänkte bara skriv en rad först :)

Jobbat 8.45-14 idag.. Riktigt skön dag! Men jag märker att magen (redan) börjar vara ivägen när jag står i kassan.. Har varit lite öm i den nu efter jag slutat.. Stöter/drar emot allt i kassan typ.. Jobbigt som attan! Aja, Får vänja mej att stå längre ifrån kassadisken eller nåt i den vägen kanske!

efter jobbet for jag hem en sväng och gick ut me vovvarna! efter det gick jag och vilade ett tag.. Var såå trött och slut!! Vaknade just efter 4 när Johan kom hem! Klädder på mej och sen for vi till Jimmy och Johanna och hälsade på.. Och måste ju säga att deras lilla Kevin var såå underbart söt!! Såg ut som en liten docka :)

Efter vi varit där så for vi förbi Dannes och hämtade mat.. alltid lika gott :)

Sen när vi kom hem slog vi på en film.. "Fighter".. 2 kända skådisar med i den men vet inte va nån av dom heter :P En är huvudskådisen i "Step up" och en har en biroll eller hur man ska uttrycka det i "Glitter".. Den var faktiskt helt okey.. Kikade ett tag men sen sa Johan att vi får fortsätta titta imorrn eftersom han blev så trött :P Aja, Inte aå oväntat.. Klockan var ju efter 20 :D

Aja ska bege mej till sängen jag också nu så man iaf hinner få några timmars sömn innan man ska upp! :) Gonatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback