Trist

Johan är alltid sååååå social på hans förmiddags-veckor :P Han har gått och lagt sej för ett tag sen!

Själv är man pigg.. + att hundarna måste matas och rastas så dom inte vaknar mitt i natten och vill ut!! Kanske dumt att tänka så men.. Man vet ju det efter ett tag med hund.. Ju senare man går ut me dom desto längre får man sova dagen efter :P Bobby är det inga problem med.. Han sover (oftast) till nån av oss vaknar men Texas kan börja pipa om han blir nödig! Jaja är ju bra att han säger till, Men är ingen rolig sak att vakna till :P Behöva kliva upp från den varma sängen och klä på sej och gå ut.. Nä, Ingen hit precis!

Jobb 8.45-14 imorrn.. Sköönt skift! Ska stå i kassan 10-14.. Får se hur det kommer gå för mina små fossingar!! Efter det sa Johan att vi ska fara och hälsa på Jimmy och Johanna en sväng.. ska bli kul att se på lillbabysen :) Hoppas nu bara dom ska vara hemma så.. annars får vi ta det en annan dag :)

Har fått Johans pappas släp hit utanför nu.. Så nu kan vi börja rensa! Sen när släpet är fullt far vi på tippen och slänger! Sen måste vi fara en sväng förbi min lägenhet också och tömma där!! Har ju satt att jag ska meddela alla i slutet av veckan vem som budid högst.. då kan det ju vara bra om det är klart för de att flytta in så fort som möjligt :) Aja får ta det ihelgen när Johan är ledig kanske.. Tror det mesta ska slängas men.. Får gå igenom och kolla! Har ju lämnat typ allt där känns det som.. vi hade som dubbelt av allt! Massa glas, porslin,kastruller och andra köksgrejjer.. Känns meningslöst att slänga då det inte är nåt fel på dom.. Men man kan ju inte ha såååå mycket av allt!!! Aja får se hur jag gör.. 

Nu ska jag ge mat åt mina småttingar och sen ska jag nog ta mej en kvällspromenad i det fina vädret!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback