Torsdag..

Redan Torsdag.. Vart tar dagarna vägen?!

Jobb 11-18.15 idag sen jobb 8-16 imorrn.. Sen är jag ledig helgen :D Ska fara med mamma och Stina på lördag morgon och städa ut det sista från min lägenhet!.. Kommer på nåt vis sakna den! Har trivts såååå bra när jag har bott där! Aja känns som att med 2 hundar och 1 babys på väg så kommer man nog aldrig vilja flytta dit nå mer :P

Aja ska kika vidare ett tag nu och sen ska jag bege mej till jobbet.. ska åka ner till Gve med pappa just före 10.. Tänkte gå på vetehatten och ta en frukost :) Eller om jag går in på domus och köper mej fil eller nå.. aja jag får se!

Vet inte hur det kommer sej att jag bara får fler och fler läsare.. Aja roligt iaf när det går uppåt och inte neråt :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback