Tjorv...

Usch, Förstår inte hur vissa människor tänker!....

Gårdagen blev väldigt luugn! Vaknade just före 10 av att Texas pep, Klev då upp och gick ut me dom.. Kom in och la mej med Stina framför tv:n och slöade.. Åt lite frukost och bara chillade! Stina for hem vid hmm halv 3 kanske och då vilade jag typ 40 min! Såå skönt! Sen klev jag upp och åt när Johan kom hem.. La mej sedan framför tv:n ett tag.. Somnade igen vid typ 7 och vaknade ganska precis 8... Vadå trötter?! :P Klev iaf upp då och satte mej vid datan ett tag.. Sen vid typ 00 gick jag och la mej!

Jobb 8-18.15 idag.. eller ska till barnmorskan vid 10 men då ska Johan hämta upp mej så jag kunde gå på jobbet nu på morgonen... Så ska jobba från 8 till typ kvart i 10 eller nåt liknande.. Sen när jag är klar hos min bm så far jag tillbaka till jobbet!

Ska ringa hon som ska köpa min lägenhet idag och säga att jag fått tillbaka båda nycklarna! Hoppas hon har vart på banken så vi hinner skriva kontraktet innan månaden är slut.. Har ingen lust att själv behöva betala hyran på den eftersom han som bodde därtidigare inte tänkte betala denna hyra om han skulle lämna nycklarna nu! Så fick väja mellan en hyra "mindre" av han eller att han skulle betala hyran och lämna nycklarna först i slutet på nästa månad... Så hade inte direkt nå jättestort val då jag redan har en som ska köpa den så... Aja jag har då lärt mej att skaffar jag nångång en insatslägenhet igen så ska jag aldrig hyra ut i andrahand!! Eller så ska man ha allt nerskrivet på papper så man har nåt att gå på i såna här tillfällen... För undrar om det hade varit tvärtom, Att det var jag som skulle hyra ut åt nån annan eller sälja, Om han hade varit ute och hade städat lika snabbt som jag nu har fixat det?! Har haft på mej sen den 16/8 att sälja lägenheten och att totalt städa ur den + tömma förrådet.. Och jag är klar nu! Visst kanske haft ganska många dagar på mej men.. Nu när man är gravid vill jag inte direkt fara dit och feja själv så har ju behövt ganska mycker hjälp... Jaja, Tjänar ju inget till att gnälla, Men så skönt att få skriva av sej ibland :P

Jobb hela veckan.. Eller på torsdag är jag ledig! Slutar rätt tidigt vissa dagar! Skööönt.. Så på onsdag blir det mest troligt ett besök till Nina! Ett tag sen man träffade henne åsså har jag inte sett hennes lilleman ännu, Så ska bli roligt :) Ska ev. vara med systers hundar på torsdag medan hon är på Ikea.. Hon var inte säker på om hon skulle fara så vi får ju se! Sen har jag inget mer vettigt planerat för veckan.. Blir nog att börja packa litegrann om nu Johan kan ringa till FAB och kolla om nån annan ska flytta in hit direkt vi flyttar ut.. För får vi betala hyran för nästa månad så är det ju ingen brådska att tömma ut allt på samma gång! Då lämnar vi ju också in nycklarna först i slutet på månaden..

Aja hade inget mer vettigt att skriva nu.. Tjing

Kommentarer
Postat av: Anonym

jo vad roligt! snart blir du ju ledig också och flyttar neråt, då kan du vagga över på kaffe med stormagen ;)

2010-08-30 @ 09:26:58
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback