Tjohoo

Bara idag kvar sen är jag ledig 2 dagar!! :D Sköööönt som attan...

Jobbade 11-18.15 igår, Sen for vi till Johans föräldrar på middag.. Fisksoppa med vitlöksbröd till.. Var faktiskt väldigt gott! Johans mamma brukar göra nån sorts "sås" att sätta i och jag prövade utan den igår.. Och det vart så mycket godare :) Dom var på begravning igår eftersom Johans farmor gick bort för ett tag sen.. Så nu hade släkten samlats efter den och åt middag.. så nu fick jag träffa hela tjocka släkten!

Johans farbrors fru Eva klämde och kände på min mage och hon (som nästan aldrig har fel) tror på en liten flicka.. Så vi får se :) Jag är då ännu helt bombsäker på att den lill* är en pojke! Aja ska bli roligt när den väl kommer att få se vad det är för en krabat! Spelar mej ingen roll vad det blir så länge den är frisk.. så jag kommer bli glad vad som än kikar fram :).. Men är såå nyfiken redan nu!!! Aja bara vänta, tids nog får vi ju veta :)



Kom hem från Johans föräldrar just efter 22 tror jag klockan var.. Då tvättade jag bort sminket, Satt vid datan ett tag och sen gick jag och la mej... Var sååå fruktansvärt trött! Idag ska vi bjuda Stina och Janne på middag! Johans mamma hade lagat mat för ett helt kompani så det vart 1 hel gryta med soppan över... Och då dom far bort idag så ville hon inte behöva kasta den... Aja, ska bli roligt att se vad Stina och Janne tycker om saffrans fisksoppa :P Om dom inte gillar den så finns ju Dannes rätt nära :P

Efter jobbet måste jag ju förbi min lägenhet en sväng eftersom Ninas man kommer idag efter han slutar jobbet.. Sen blir det nog bara att vara hemma heela helgen! Har tänkt börja packa ner litegrann.. Iaf hade det vart skönt att rensa lite i garderoben så man har det bortgjort! Tror jag ska plocka ner alla "prydnadssaker" och tavlor och sånt.. Inte för att man kanske har mycket prydnader så men. Kort och sånt... Alla filmer och sånt kan man ju också packa ner!! Allt vi packar ner innan det blir stressigt underlättar ju!

Var lite jobbigt att Johan jobbar eftermiddag veckan vi eventuellt får börja flytta in under.. Aja, så länge jag får in kartongerna i lägenheten så kan ju jag packa upp det mesta själv känns det som! Kanske behöver lite hjälp med att skruva upp gardinstänger och sånt men.. Tror vi har ganska många som vill/kan komma och hjälpa till om det behövs så, Det ska inte vara nåt problem!!

Nä nu ska jag kika vidare här ett tag och sen ska jag bege mej till bussen.. Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback