Tjoho


Gomorgon! Jobb 8-18.15 idag.. Se hur slut jag kommer vara efter det :P Börjat 8 varje dag denna veckan och det är jag verkligen inte van vid känner jag!! Var såå trött redan vid 10 igår! Och det händer inte ofta!! Men har varit sköööönt att ha fått sova många timmar...

Var hos mamma å pappa igår efter jobbet och åt... Sen var förbi hos Johans föräldrar.. Fick min försenade födelsedagspresent :) Såå fin tunika! Kikade igenom deras kamera också efter nå fina kort på Texas! Hittade ett som var såå fint! Sen for vi hem och la oss :P eller Jphan gav mat åt hundarna och gick ut me dom och sen hoppade vi båda i säng :) Var såå skönt att gå och lägga sej i tid för en gångs skull!

Jag fattar inte hur lång tid jag tror att jag tar på mej på morgonen.. får alltid massa dötid!!! Klivt upp halv 7.. Och när klockan var 7 så var jag klar! Och måste inte börja gå till bussen förren typ 25 över! Aja.. Bättre att ha lite tid än att behöva stressa!




Nämn något som gjorde dig glad igår:
Min födelsedagspresent av svärmor :)
Vad gjorde du kl 08 imorse: Då var jag på jobbet
Vad gjorde du för 15 min sedan: Var ute med hundarna
Det sista du sa högt: Bobby kom hit
Det senaste någon sa till dig: God Natt
Vad har du druckit idag: Inget än så länge
Vad var det senaste du åt: Kött och potatis
Vad var det senaste du köpte: Trosor :P Och present till lilla Kevin
Vad är det för färg på din ytterdörr: brun?
Vad är det för väder hos dig nu: Kallt och trist
Godaste glassmaken:
Hmm beror på vad för glass.. Men i princip vad som helst förutom choklad
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Adå
Sover du tungt: Ibland
Drömmer du mardrömmar: Oftare nu på sistone
Trivs du med ditt jobb: Ibland, och ibland inte.. Så är det nog för dom flesta :)
Favoritklädsel: Bekvämt :P
Favoritlåt just nu: ...
Vad ser du om du tittar till höger: Johans data :P
Vad gör dig glad just nu: Mycket :)
Vad ska du göra härnäst: Fara till jobbet
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött!!
Favoritgodis: Choklad!
Kläder just nu: Tunika, Jeansleggings och kofta
Sommarplaner: Sommaren har kommit och gått redan :P
Hur många kuddar sover du med:
1 platt.. Hatar stora kuddar!!
Spelar du något instrument: Nej
Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska...
Vad är viktigast för dig: Beror på i vilket sammanhang :P
Är du kittlig: Haha, Joo!
Snarkar du: Ibland händer det väl!
Stjärntecken: Lejon
Äckligaste insekten: Spindlar *Usch* Gillar inga insekter eller flygande djur..
Längtar du mest efter just nu: Flytten och till våran bebis :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback