Nyvaken...

Vaknade av att Texas pep i köket för ett tag sen... Var bara att snabbt klä på sej och ta ut dom! På morgonen är väl den enda tiden på dygnet han "säger till" att han vill ut.. Liite jobbigt men man ska väl vara glad att han piper istället för att kissa inne!

Var igår och rensade ur min lägenhet med hjälp av Mamma och Stina! Tack för hjälpen :) Det gick fätt fort.. Vi for dit vid 10 och vi var klar vid.. Hmm, 14 tror jag klockan var! Då får vi hit och gick ut me vovvarna och kikade lite tv.. Sen vid halv 5 for jag och Stina tillbaka till lägenheten för att Marlene skulle hämta iläggsskivan till kökdbordet + 3 stolar!.. Sen knatade vi ner till mamma och pappa.. Vart massa vovvebus och god mat! Såå skönt att Linda skaffat Ari då mina och han kommer såå bra överrens.. Han är ju iofs bara liten valp ännu men det ser då bra ut :) Lindas andra surkille bara morrar och går därifrån :P

Sen for jag och Stina hem till mej och kikade lite tv och surrade ett tag.. Sen började vi rensa i min garderob! Tror det tog typ 2 timmar :P Vart 1 överfull kartong jag ska ge till Anna, 1 påse till Stina och 2 soppåsar med grejer som jag slängde! Tog tillåmed det nytvättade och hängde in så nu har jag ordning där inne :) När vi var klar där la vi oss och kikade tv och tog oss en kopp te och macka.. Sen vart vi så trötta så vi gick och la oss! Jag gick in till sovrummet och Stina la sej på soffan.. Johan snarkade som ett psyk när jag hade lagt mej så jag tog min filt och kudde och gick och la mej på andra soffan i vardagsrummet!! Usch för snarkningar

Aja ska kika vidare ett tag nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback