Morgonstund

Jag har alltid brukat gilla att vara själv på morgonen.. Bara få hasa runt i myskläder hela förmiddagen! Men nu när man har hundarna kan man ju som inte slöa alltför länge när man vaknat :P

Ska äta en risifrutti nu och sen ska jag packa ner "städsaker" som typ skurmedel, skurhink+mopp mm.. Ska be mamma ta med fönsterputsdåjag inte äger nån sån :P Sen ska vi fara ner till min lägenhet och börja städa! Han som bodde där tidigare har städat den men nu när vi har varit där har vi gått inne me skor så bäst man städar litegrann iaf :) + att vi måste nog torka ur skåpen vart porslinet och de stod.. Aja vi får se helt enkelt :)

Inte fått nycklarna ännu så.. Blir nog att sälja lägenheten först på måndag.. Har jag inte fått nycklarna tills dess så får ju han som bodde här betala lite hyra för den månaden också.. Känns nog att vi kanske måste betala dubbla hyror när vi flyttar, Jag har inte tänkt betala för min också... Visst att den är rätt billig i hyran, Men ändå! Skulle ju skriva papper och sånt idag, Men det går ju inte fetersom jag bara har 1 nyckel till den.. Aja får se hur det blir! Har hon inte varit på banken ännu hon som ska köpa den så är det ju lika bra vi väntar tills dess.. Då får jag väl betala en liten summa för hyran eller nå om det dröjer... Får se helt enkelt!

Aja ska kika runt lite och äta min frukost och sen ska jag packa så jag är redo att fara när mamma ringer... Trevlig helg på er allihopa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback