Morgonpigg...

Usch va jag alltid är trött när jag kliver upp! spelar nästan ingen rolls alls hur många timmar jag fått sova! Är ändå helt döööd på morgonen.. Skönt om man hade varit morgonpigg iaf vissa dagar! :) Jobb 8-16 idag.. Ska göra massa kul på där idag :)

Lägger in en magbild igen då jag är i vecka 25 idag :) Nu känns det som att det börjar gå fortare på nå vis... Och ni kan ju bortse från mina supersnygga trosor!! Har köpt nya så dom inte ska skava mot magen och dom är suupersköna :P



Aja ska kika vidare ett tag nu och sen ska jag bege mej till bussen.. Ha en trevlig tisdag allihop!



Kommentarer
Postat av: Anonym

SOV allt du bara kan, haha. så trött som jag var nu två första veckorna efter lillis kom kändes som att jag aldrig varit :)

2010-08-31 @ 10:34:11
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback