Morgon

Trött som tusan idag när jag vaknade.... Aja, Var bara att pallra sej upp och klä på sej, SMinka mej, Ge mat åt hundarna och gå ut me dom!

Skulle ju egentligen ha varit ledig idag men lovade jobba 8-16.. Lite tungt på min enda lediga dag i veckan förutom Söndag men.. Jag får väl sova länge då istället :)

Ihelgen har vi tänkt börja fylla allt skrot på släpet iaf.. När vi är klara här fortsätter vi väl i min lägenhet antar jag.. Har ett köksbord och en dubbelsäng som jag inte vet vad jag ska göra med! Får jag inte sålt det eller att jag känner nån som vill ha dom så slänger jag nog dom också på tippen! Allt porslin och sånt kommer iaf stryka med tror jag.. Känns som att vi behöver inte nå mer sånt!! Kanske sparar nåt vit liten tallrik eller nåt...

Ska bli såå skönt när vi väl får flytta in och komma iordning! Så håller jag tummarna att jag får hel havandeskapspenning.. Då kommer jag få vara hemma och dona på i lugn och ro innan bebisen kikar ut :)

Var lite sugen att göra 3D ultraljud.. Men vet inte om jag vill veta bebisens kön förren den kommer! Man kan ju gå på sånt bara för att få se babysen också men.. Känns som att man "fuskar" lite eftersom man då vet precis hur den ser ut :P Men hade vart såå kul att veta kön på ett sätt.. Känns som att man hade hunnit förbereda mera!! För får vi ex. en pojke vill jag ju ha saker som går åt typ blått/grönt och får vi en flicka vill man ju ha saker i mer rosa/rött!.. Aja får se hur vi gör! Man kan ju köpa saker i efterhand som är mer "könsneutralt"!

Ville tapetsera om lite innan vi flyttar in.. Men vi får ju se vad som händer! Känns som att när vi väl får flytta in så vill man ju som börja med det och inte vänta på tapeter.. Johan sa att hans pappa säkert kan tapetsera så funderar om dom ska få 1 dag på sej innan vi börjar! för tar ju inte såå lång tid att göra det så!... Aja vi får helt enkelt se vad vi kommer fram till...

Nä, nu ska jag "stänga in" mina småttingar i köket och sen ska jag bege mej till bussen!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det är mycket du vill göra innan du flyttar och flyttar, men snart får du göra allt :P

2010-08-19 @ 09:11:19
URL: http://www.nogg.se/alexandralantto
Postat av: Anonym

dem av mina kompisar som tog reda på könet erkände faktiskt nu i efterhand att de ångrade sig lite, ingen av dem skulle göra det nästa gång. det är faktiskt grymt spännande när den kommer ut att få se vad de är för en liten krabat ;) sen väller det in presenter i rätt färger så de var inget problem ;) kramis

2010-08-19 @ 10:55:29
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback