Magbild vecka 22...

Magbild för vecka 22+1...




Här kommer lite kort på vovvarna... Först bus och sen mys under filten :)







Imorrn fyller man år också.. Usch nu tycker jag tiden kan stanna av lite :P Fick en symaskin av mamma igår! Har sagt att jag vill ha en så då köpte hon en i födelsedagspresent... Sånt är ju så tråkigt att slösa pengar på själv, Så inte direkt att jag hade köpt en :P

Johan har 4 kompisar här på "lan" nu.. Tänkte jag skulle vara snäll och säga ja till det en sista gång :P När vi flyttar till andra lägenheten betalar vi ju våran egen el och då vill jag inte betala för massa datorer som är igång hela dagarna :P + att när babysen kommer så kan man ju inte direkt göra sånt :) Eller ja, Kan och kan men... Då lär ju jag vara ännu mer negativ till det så.. Personligen tycker ju jag man gör sånt när man är typ 14-15 och inte när man närmar sej 25 men.. aja alla är vi ju olika :)

Längtar så gryyyymt mycket tills vi får flytta nu!!.. Ska bli såå skönt.. Enda som känns tråkigt är ju att nu kommer jag och Stina ännu längre bort från varann :/ Aja vi är ju ganska bra på att prata i telefon så vi ska nog överleva :P

Fick beviljad halv havandeskapspenning.. ska överklaga och hoppas på hel! förstår inte riktigt hur dom tänker där på f-kassan.. Hade jag känt att jag klarade av att jobba halvtid hade jag väl inte sökt heltids?! Aja bara hålla tummarna nu!! Annars ska jag surra med Pia om att bara jobba typ månd-torsdag 4 timmar/dag eller nåt sånt.. Typ 8-12 eller nåt sånt... Är alltid lättare att jobba tidiga skift än dom sena.. Har för mej att Anna jobbade så innan hon slutade så ska säkert kunna fixas så att jag också får så :) Eftermiddagar kommer jag då inte palla tror jag.. Mycket folk och alltid massa fix.. nä tack! Känner mej tröttare i kroppen redan som det är framåt kvällarna så.. Jag håller tummarna för bara förmiddagar om jag nu inte får beviljat heltids!

Aja ska avsluta här så det iaf finns nån som orkar läsa igenom allt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback