Lista...

Tänker du att/på:

Allt löser sig med tiden? Ja, Faktiskt!
Någon speciell just nu? Nej
Isåfall, vem?
Ett liv efter döden? Hmm.. Jo kanske det 
Att du ska vänta med att ha sex tills du är gift? Haha, Nej
Tiden läker alla sår?: Nej kanske lite, Men inte helt
Pengar är lycka? Hmm svår fråga.. Lite kanske!
Utseendet är allt? Nej

Vad:
Är din favoritsport?
Ingen 
Är din favoritmat? Kött, Pommes och Beasås :D, Tacos...
Har du för BH storlek? 70B
Har du för jeansstorlek? Hmm bra fråga :P
Har du för skostorlek? 36
Är ditt livsmotto? Har inget..
Gör du just nu? Den här :)
Gjorde du igår? Var och hälsade på Stina, Sen for vi till Linda och sen var jag bara hemma.. Kikade nån film å sånt..
Har du underkläder på dig just nu? Ja
Ligger till vänster om dig? Johans snusdosa

Utseende:
Längd?
1, 51
Vikt? Hmm, Kring 54 skulle jag tro att jag ligger på nu
Hårfärg? Måste väl säga brunt.. Men ser sååå skabbig ut i håret nu :P
Hårlängd? Halvlångt
Klädstil? Det jag trivs i och tycker är fint
Fräknar? I armvecken
Har du bröst? Ja
Har du höfter? Ja
Små fötter? Njae inte är dom stora iaf :P
Piercing? Ja!
Tatuering?: Ja!
Smal? Inte för tillfället :P
Ögonfärg? Blå

Senaste:
Personen du kysste? Johan
Personen du kramade? Johan
Personen du tänkte på? Stina
Personen som sov i din säng? Johan
Personen du skrev med på msn? Hmm.. Stina tror jag
Personen du var med? Hm.. Johan, KJ,Mange, Kribba och Tommy är här nu så måste väl säga dom :P
Djuret du köpte? Texas
Maten du åt? Kyckligsallad..
Fyllan? Kommer inte ens ihåg
Gången du spydde? Var nog för typ 1 månad sen!

Har:
Du suttit i fängelse? Nej
Du åkt ambulans? Ja! Åkte med Sara från arbetsförmedlingen en gång när vi var där på studiebesök :P
Du kysst någon den senaste månaden? Ja
Du svimmat? Nej!
Druckit alkohol? Ja
Delat säng med någon av de motsatta könet? Ja
Blivit kramad av de motsatta könet den senaste veckan? Ja
Delat säng med någon av samma kön? Ja!
Fått IG i betyg? Aldrig! Vad jag kommer ihåg iaf...
Fått MVG i betyg? Jadå!
Blivit utslängd ifrån en lektion flera veckor i rad? Nej
Blivit polisanmäld? Nope
Nakenbilder på dig själv på datorn? Nej
Du sjungt i duschen? Jodå
Stått på en scen och uppträtt? Ja faktiskt så har jag det!
Spelat in en film? Nej!

Kommentarer
Postat av: sara

de hade jag glömt=)

2010-08-15 @ 16:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback