Kommentar

Gör väl som man brukar och efterlyser kommentarer :P I genomsnitt 18 som läser min blogg varje dag.. Och nästan ingen som lämnar nån kommentar nångång.. Lite dålig stil på er :P Hade ju vart roligt att veta vilka iaf 10 av dom personerna är :D

Aja skriver mest blogg för att få skriva av mej lite.. Tror jag dom flesta som har blogg gör faktiskt! förutom alla "kända" bloggskrivare.. Dom skriver nog det dom tror folk vill läsa om så dom får mer besökare! Jag struntar faktiskt i det.. eller ja, Är ju roligt att se hur många som är inne och läser, Men hade varit så mycket roligare om man visste vilka alla var :)

Jobb 8.45-14 idag.. Sen ska jag fara hem en snabbis och sen kanske det blir att hälsa på J & J om dom ska vara hemma dvs.. Annars idag vet jag inte vad man ska hitta på.. Tvätta en tvättmaskin iaf :P Har gjort det enda sen flera dagar tillbaka.. Så nu äntligen börjar jag se slutet! eller ja, Mycket kvar ännu men.. går ju fort om man slänger igång en maskin om dagen!!

Nä nu ska jag göra nåt vettigt tills jag ska fara! Ha en bra onsdag!!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback