30...

30 personer som läste min blogg igår.. Hur kommer det sej?! :)

Vaknat för ett litet tag sen.. Såå trötter! Och helt förvirrad när jag vaknade.. Började fundera om jag jobbade eller om det var helg.. kikade på klockan som visade på 06.40 så förstod att jag jobbade :P

Aja var bara pallra sej upp och börja göra sej iordning!!... *suck* Tänk va skönt om man hade varit så rik så man slapp jobba... Skööööönt! Lite långtråkigt i längden säkert men.. Hade vart kanon att slippa tidiga mornar iaf :P

Jobbar 8-14 idag.. Då bär det av till mej för att påbörja min rensning av min käära lägenhet! Så jag kommer sakna den!! Är iofs ett tag sen jag bodde där själv men, Jag trivdes alltid såå bra där!! Aja, nu med bebis på väg och 2 hundar känns det inte som att jag kommer vilja bo där igen! Så lika bra att sälja den till nån som använder den!

Stina och ev. mamma ska komma och hjälpa till lite idag.. Har ju inte värst mycket kvar i den! Köksbordet ska Marlene komma och hämta idag efter jobbet.. Sängen som är i mitt förråd kanske hon som ska köpa lägenheten ska ta.. Så jag får mest bara småsaker kvar!! Sköönt! Är bara ett skrivbord, tv-bänk och kökssaker som är kvar då.. + allt skit i förrådet! Vi ser ju hur långt vi hinner idag annars får jag fortsätta med Johan på måndag när han har ledigvecka! Måste ju fara me allt stort på tippen... Aja hoppas vi hinner en bit idag iaf!

Städade heela dagen igår efter jag slutat jobbet känns det som!! Trött som attan när jag var klar.. Tänkte vänta vaken tills Johan kom från jobbet.. Men min plan fungerade inte riktigt då jag vart såå trött redan vid 23.30.. Så då kröp jag ner under täcket och somnade på stört! Skönt att få sova när man är så där riktigt trött! Inte ofta jag blir det vid vettiga tider, så var helt underbart!!!... Annars blir man trött vid typ 19 eller liknande och då kan man ju inte direkt gå och lägga sej för kvällen :P

Kommer nån å kikar på våran (Johans) lägenhet idag... Hoppas dom hinner komma innan Johan börjar jobbet för jag har ingen lust att knata upp hit när jag är hos mej och rensar! Blir som lite hattigt...

Aja, ska kila ut en snabbis me hundarna nu och sen ska jag bege mej till bussen!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hur gick det när ni skaffade 2 hundar?

Höll den äldsta på att morra eller nåt sånt?

2010-08-24 @ 07:20:04
URL: http://thingelingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback