Tjohejsan

Tänkte bara skriva lite innan jag ska försöka väcka Johan som somnat i soffan :P Haft en rätt bra dag idag! Vaknat 8.. Gjorde mej iordning för jobbet och sen gav jag hundarna mat och gick ut me dom! Pappa ringde vid 20 i 10 och då kom han och hämtade mej! Jobbade sen från 10-15... Stod i kassan mellan 10-14 sen gjorde jag lite smågrejjer sista timmen! Så sammanfattat: En lugn och skön dag på jobbet :) Tog bussen hem och var hemma just före 4... Gick då ut med vovvarna och sen satte jag mej framför datan ett tag! for till Johans föräldrar vid 5 tiden och åt! Kom hem vid 19 och då satte jag mej och spelade... Var klar just efter 23! Men oj så bra det gick för oss :P Efter det har jag gett hundarna kvällsmaten och rastat dom :) så nu tror jag att jag ska gå och lägga mej! Ska fara ner på fab imorrn när vi vaknar och höra om en lägenhet här i huset nedanför! Är sååå less på denna lägenheten när alla rum är så småa! Vill iaf ha ett stort vardagsrum!! Vårat är det ju just att en soffa får plats känns det som :P Aja blir nog bra här när Johan har kört iväg gamla soffan och tvbänken på tippen! Aja ska väcka Johan nu och säga att vi ska gå och sova! :) Natti på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback