Sovmorgon...

Trodde jag skulle få iaf en liiten sovmorgon idag! Ställde väckaren på 10.00 när jag gick och la mej igår!

Vaknade första gången vid 20i8 när Texas bestämde sej för att han ville ut och kissa... *suck* Aja var bara klä på sej snabbt och ta ut han! Kom in och gick och la mej igen! Men då Johan typ alltid snarkar så var det inte så lätt att somna om! Knuffade på han ett tag och snarkningarna avtog, Då somnade jag äntligen om! Vaknade nästa gång vid halv 10 av att båda hundarna var pigga och alerta! Aja var ju bara kliva upp och ge dom mat och ta morgonprommisen!

Ska jobba 12-18.15 idag... Tänk om man hade haft ett jobb som man bara går typ 8-16 måndag-fredag! skööönt det hade varit! :P

Idag vet jag inte vad det blir att göra.. Man hinner som inte med så mycket när man slutar den tiden.. Är ju som hemma just efter halv 7 och då ska man ut med hundar och slänga i sej själv lite middag!

Denna veckan måste jag iaf hinna träffa både E och M som vi har planerat!

Aja ska kika vidare lite nu innan jag ska börja gå till bussen! Hoppas bussresan går smidigare idag än vad den gjorde igår :P Tjings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback