snabbis

Kort uppdatering innan jobbet! Vaknade just efter 9, klädde på mej och var ut på en snabbis med vovvarna! Kom in, sminkade mej och nu sitter jag här! Man har som alltid en tendens att kliva upp alldeles för tidigt. Vet inte vad det beror på! Kanske man tror man är söligare än vad man är?!

Jobb 10-14 idag... Skönt pass! Står i kassan från när jag kommer tills jag går hem! sen drar jag raka vägen till bussen och sen upp på vårdcentralen! Får dom ing svar av det där testet nu så orkar jag då fan inte gå dit igen! Klantiga sköterskor som tar det isåfall :P

Ska äta hos mor&far senare ikväll och sen tror jag att Stina ska komma! Hoppas på det eftersom jag suttit själv nu på kvällarna heeeela veckan! Så hade vart skönt med lite sällskap!

Aja ska avrunda här nu och invänta samtal från pappa att han är på väg! Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback