Måndag igen!...

Usch för måndagar!!
Vet inte om det är jag som är trög men fattar inte hur jag ska få ut bilder jag lägger upp här.. aja ni får klara er utan tills jag får svar från blogg.se vad det är för fel :) Har prövat med 2 olika webläsare och det fungerar ändå inte... Aja ska försöka klura! Annars får man väl helt enkelt byta blogg till nån där det inte är samma problem!
Jobb 8-16 idag! Alltid lika hemskt att behöva lämna hundarna själv så länge... Men vad ska man göra?! Kan ju inte direkt sluta jobba eller dra ner på arbetstid för att man har hund :P Aja vi har ganska tur då det bara är när Johan har förmiddagsvecka det krockar lite med mina tider! Annars hade jag nog aldrig haft samvete att lämna så länge.. för det är för länge, Jag vet! Aja Texas har blivit så bra på att hålla sej och dom har fått mat i morse så dom kommer då inte gå hungriga iaf :) De senaste gångerna jag spelat in dom har dom ju typ gått och lagt sej direkt vi farit hemifrån så... Hoppas på det idag också! Och alla säger ju att hundar inte har nån tidsuppfattning så jag håller tummarna för det :)
Känner mig ännu förkyld.. Undrar när den behagar försvinna så jag får bli frisk igen?! Har ju vart förkyld i närmare 2 veckor nu så den borde ju försvinna snart iaf! Är ju klart bättre än jag var de första dagarna men, Ändå jobbigt att känna sej krasslig..
Aja ska göra mig klar och sen bege mig till bussen! Ha en bra måndag allihop!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/770872/images/2010/201003251516_82562285.jpg Där har ni en bild iaf :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback