Jaja..

Såg att många hade gjort en liten uppdatering på bloggarna så jag kan ju inte vara sämre :P

Jobbat 8-14 idag.. Ingen bra start på dagen har jag haft... Knatade ner till bussen och satt där och väntade några minuter! Bussen kom, Jag klev på! När vi var vid kyrkan i mbgt så ringer han till bussgaraget och säger att han måste byta buss för att den vi åkte vi var så baktung.. När vi kommer till Bergmansgatan (typ 1 min) så ringer han dit igen och säger att han inte behöver byta att den känns okey igen!... Gud va skönt så man inte kommer så mycket försent tänkte jag direkt! Bussen åkte och när vi är en liten bit ifrån tallbacka så ringer en av de andra busschaffisarna och säger att hans (våran) buss riktigt hänger i bakdelen! Han börjar då köra riktigt sakta... Tror inte han tänkte på fartguppen som är utanför Tallbackaskolan... Guppade över väääldigt försiktigt och han trodde säkert det skulle gå bra! Men inte det, På sista guppet fastnade hela bakänden av bussen med ett högt gnissel! aja var bara för alla på bussen att hoppa av och gå till närmsta hållplats och invänta ersättningsbussen! Suck, Kunde han inte ha bytt buss när vi var bredvid bussgaraget?! Aja var bara 15 min sen till jobbet så var inte hela världen.. Men något störande iaf!

Vet inte vad jag ska pyssla med idag! Skulle egentligen ha farit till Anna direkt efter jobbet men vart inte så!. .Johan jobbar eftermiddag och slutar först 00 så jag kommer väl sitta all alone tills dess antar jag! Såna här dagar kan jag ångra att jag skaffade hund.. Man blir som såå låst att vara hemma! Har nog dåligt samvete för att dom ska sitta ensamma när jag är på jobbet..

Aja är nog jag som är fjantig, Men tycker det räcker att dom ska sitta själv medans vi jobbar. Skaffade inte direkt hund för att dom ska sitta ensamma hela dagarna och tråka!

Tror jag ska värma en vårrulle eller 2 och sen bege mej ut på en promenad i det fina vädret! Tjings

Kommentarer
Postat av: sara

kom å hälsa på nån dag...hundarna är oxå välkommna=)

2010-04-19 @ 22:20:55
Postat av: vendela

jättefin blogg:Dhoppas du haft en bra dag!!:D

2010-05-01 @ 01:25:42
URL: http://mandellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback