Förkyld....

Usch så förkyld jag har blivit.. Har knappt haft nån ork att ens vara vaken känns det som :P

Gårdagen var en hemskt lugn dag.. Låg i sängen till 16.30 ungefär... Några snabba korta promenader ut me hundarna emallanåt bara.. Stina kom vid 20 över 4 och vid 20 i 5 började vi knata ner till mor & far där vi skulle äta!.. Var där och åt och for sedan hem! Kikade lite serier på kvällen och kom i säng vid 01..

Vaknade till första gången vid 10 när johan hade vart ut me vovvarna.. Båda skuttade upp i sängen och slickade mej i ansiktet... Inte alltför roligt sätt att bli väckt på men.. aja börjar vänja mej :P

Har drömt såna mardrömmar de senaste nätterna... Riktigt läskiga drömmar! Drömmen jag drömde imorse efter jag somnat om var hemsk! Inte alls läskig men såna saker som kanske kan vara sanna...
Drömde att jag, mamma, stina och Linda var på hundutställning här i gällivare.. Den var mitt i centrum av nån anledning :P På kvällen när vi skulle sova stängde vi in Bobby och Texas i en bur.. Och när vi vaknade dagen efter så var Texas borta! Usch vilken paniiiiiiiiiiiiik! Gick omkring och letade över hela stan.. Kom ner till järnvägsstationen i gällivare.. Och i min dröm var det hav där istället för spår.. Då sa mamma "Inte är det nån ide att vi letar, Nog har han säkert drunknat i havet under natten"... Precis i det ögonblicket kollade jag upp för en hög backe och då kom Texas springande! Struntade i allt annat som var på sidorna och kom direkt till mej och hoppade upp i min famn och var helt överlycklig! Jag vart så glad att tårarna bara rann... Vaknade i det ögonblicket och märkte att tårarna rann i verklighet också.. :P Skumt att det kan bli så! Men var väl en sån verklighetstrogen dröm så kroppen trodde den var lessen eller nå :)

När jag vaknade och började torka av mej tårarna som rann kikade jag ner och såg direkt Texas lilla ansikte kika upp på mej.. Drog upp han lite och gav han en stor puss! Min lillkille.. Usch för såna drömmar!!!

denna dagen blir nog också lugn.. Johan slutar 17 så tills dess är jag ensammen hemma.. Ganska skönt när man är sjuk :P Mindre roligt att behöva klä på sej och gå ut me hundarna men..

På tisdag ska jag försöka komma ihåg att ta med min laddare till kameran till expert så dom kan kika va det är för fel på den!.. Less på att aldrig ha nya bilder att sätta ut! Aja ni får hålla till godo med en gammal bild :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback