Valpkurs och utställningsträning...

Mycket det var denna månaden :P
Ikväll ska jag på utställningsträning, Imorrn ska jag på en valpkurs som startar, Den är på 7 lektioner (måndag, Torsdag) Nu på lördag ska jag på bröllop, Den 28:e ska jag på synundersökning, Den 1/10 ska jag tatuera mej och den 5/10 ska jag ta bort löshåret och klippa/färga håret!... Aja man måste väl ha ett fullsmäckat schema nångång med aktiviteter :) Annars blir det ju bara Sova, Jobba, Äta, Vara ute med Bobby och sen börjar det bara om :P

Var nyss på en långprommis på 55 min med Bobby!... Tänkte då kanske han inte är lika hoppig ikväll på träningen :P
Aja ska kika på tv ett tag och sen ska jag dra iväg mot gve så fort Johan kommer från träningen!

Ledig imorrn !!!! Skönt som attan....

Kommentarer
Postat av: Stina

Din plan funka inte, Bobby var ju helt galen på träningen =D Nåja, bättre att han är överlycklig i andra hundar/männiksor än att det skulle vara tvärtom =)

2009-09-16 @ 21:57:56
URL: http://annastina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback