Trötter

Kommit hem för typ 40 min sen.. Jobbat 8-18.15 idag! Men dagen har rullat på ganska bra! :)
Strykt lite kläder och bökat i fönstret typ hela dagen.. Har hunnit med att luncha på Kina med Stina också.. Alltid lika skönt att få komma iväg på lunchen och surra och äta god mat! Måste ju passa på innan Kina stänger också...

Kom hem till ett söndertuggat linne... Husse har inte lämnat nåt alls åt Bobby att gnaga på så.. Aja kanske kan laga det. Var bara i ena sidan och axelbandet han har tuggat på.. Axelbandet var i 2 delar! Men kanske bara att sy på det, Får se...

Sitter nu och väntar på att Johan ska komma hem.. Ska fara till mamma och pappa och äta blodpalt om han vill det.. Annars får jag nöja mej med min kycklingbaguette jag har i kylen till middag!

Nä ska kika vidare nu! Ni får en till bild på min snygging från utställningen som jag snodde från Stina! :)
Hittar inte laddaren till min kamera så.. Måste fan leta fram den snart! Börjar bli less på mina kort tagna med mobilen :P



"Mkt bra huvud och uttryck, Härlig hals och resning. Ngt rak överarm. Väl tillbakalagd skuldra. Välvinklad och muskulöst bakställ. Bra rygg och kors.  Rör sej med välslimmade steg, Välvisad"..
Så löd kritiken!

Kommentarer
Postat av: Stina

Var ju du som knäppte kortet så klart du får använda dom =)

2009-09-15 @ 19:19:02
URL: http://annastina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback