Hehe

Hallå!... Sitter och har inget att göra.. Började ladda upp lite bilder från telefonen och hittade dessa söta :) Bobby tycker inte om att vara ensam mer än nödvändigt.. Och ibland går det lite till överdrift :P Här en dag när jag satt vid datan ville han upp i famnen.. Då jag tyckte han var liite ivägen så tänkte jag sätta ner han på golvet igen.. Då hoppade han snabbt upp på bordet istället.. Jag trodde han skulle vilja ner ganska fort... Men oj så fel jag hade!



Han somnade sååå skönt! :) Min sötnos... Vart aningen jobbigt när han ville ligga tätt med min hand.. Inte så lätt att skriva eller göra nåt annat med en hund på handen...



Han är bara för söt mitt lilla hjärta!

Imorrn ska jag tatuera mej... Lite nervös men inte så farligt iaf!... Lär väl vara helt hispig imorrn just innan men.. Aja kommer nog överleva :)
Nä nu ska jag kika om det är nåt vettigt på tv.. Väntar på att mitt nyaste avsnitt av 90210 ska laddas klart så jag får kika det!! Såg 3 avsnitt igår och såg att det hade kommit ett till idag... Så hoppas det hinner bli klart tills ikväll när Johan & co ska kika fotboll..

Aja ha en bra dag allesammans!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback