God Morgon...

Vaknat för ett tag sen... Klätt på mej, Varit ut me Bobby, Sminkat mej.. Och nu sitter jag här i väntan på att fara på jobbet... Jobbar 10-14! Sen är jag ledig helgen!! *Wii*

Vet inte riktigt vad man ska hitta på.. Måste då träna lite med Bobby att gå i koppel så jag slipper skämmas på söndag :P Aja det ska nog gå bra bara han fattar att man ska röra sej framåt och inte sätta sej ner när han är kopplad :P Liite dålig på att gå breve en när han är van att få springa lös och härja fritt :)

Aja ska kika vidare lite nu innan jag ska dra!
Trevlig helg på er!

(Nytt besöksrekord igår... Roligt, Roligt)

Kommentarer
Postat av: Stina

Men som vanligt är folk dålig på att kommentera, så tänke jag skulle skriva nått iaf =P

2009-09-11 @ 10:22:36
URL: http://annastina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback