Gick sådär...

Gokväll! Har kommit hem från utställningsträningen vid 8. .Efter det har jag inte gjort så mycket.. Ätit, Varit med Stina och kollat idol :)

Gick väl rätt hyfsat för oss på utställningen tycker jag! Visst nog var han rätt studsig men för det mesta gick han riktigt fint.. Måste bara lära han "stå" på kommando så går nog uppställningen lite lättare :P Och det hade varit liiiite lättare om han inte hade varit så glad i ALLA hundar... Aja ska aldrig gnälla att jag har en hund som tycker om andra hundar för mycket, För hade nog inte vart roligt om det hade vart tvärtom!

Efter tränandet gick vi in så hundarna fick lite social träning.. Och det gillade Bobby väldigt mycket! :) Kommer en liten videosnutt här nere på alla vovvarna...



Nä kanske man ska slänga sej i sängen snart så man orkar upp i vettig tid idag så jag inte råkar sova bort hela min ledighet :D Ska promenera med Tessi imorrn på morgonen så lär väl kliva upp iaf vid 10 så jag hinner vakna till lite innan hon ringer!

Ha en trevlig kväll allesammans!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback