Äntligen fredag!!!

Usch en sån jobbig vecka jag har haft med låånga arbetsdagar.. Var iofs ledig igår men.. Som alla (tjejer iaf) vet så får man aldrig bara slappa på sina lediga dagar.. Vart att städa mest hela dagen! Hann med en snabb promenad med Bobby, Tessi och Atlas på dagen iaf..

Idag har jag haft såå bökiga kunder på jobbet så jag har hållt på å blivit tokig! Aja finns ju såna överallt så.. Ska vara glad att man inte har dom varje dag.. Kunder som vill ha halva priset på en klänning för att det är en minimal fläck på sidan under armen... Som att den ens syns när dom har den på.. *suck* Aja vissa försöker med allt! Skulle inte förvåna mej om hon hade satt dit fläcken själv :P Usch föär sånt folk... Är man snål kan man lika gärna stanna hemma :D

Och imorrn blir det bröllop.. Ska bli roligt!! :) Har tagit ledigt från jobbet eftersom bröllopet är klockan 14 och jag skulle ha jobbat till 14.15... Skönt att ha hela morgonen på sej att fixa sej iordning! :)

Aja ska kika vidare ett tag...
Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback