Utgång

Eller inte.. Det är frågan!... (?)

Aja får se ikväll hur det blir.. Har då verkligen ingen lust att sitta hemma med grabbarna och kolla fotboll :P
Ska iaf fara förbi Nina vid 3-4 tiden eftersom hon fyller år.. Sen kommer iaf Stina me till mej så ska vi väl försöka bestämma oss hur vi ska göra :)

Jag hoppas då på utgång men.. Kanske inge roligt om det blir jag och Stina.. sist hade vi inte alltför skoj innan krogen :P Man måste vara fler folk och ska man bara vara 2 så ska det vara 2 som inte pratar med varandra dagligen =)

Nä nu har jag inte tid med detta nå mer :) Trevlig lördag allesammans!

Måste ju säga ännu en gång att alla är såå tråkiga som aldrig kommenterar nåt :P Har i snitt nu 15 läsare/dag och vääldigt sällan en kommentar!... Aja är ganska dålig på det själv så :)

Kommentarer
Postat av: Jessie

Kommentar... =)

2009-10-10 @ 15:09:14
URL: http://tihis.blogg.se/
Postat av: sara

jag brukar juh kommentera lite då och då=)

2009-10-10 @ 16:19:11
Postat av: Stina

Jag tycker jag har blivit liiiite bättre på att kommentera.. Men nu var det faktiskt ett tag sen =)

2009-10-10 @ 23:39:35
URL: http://annastina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback