Tisdag kväll...

och är helt uttråkad!!... Inget att göra...

Var sugen på att lägga mej i soffan och kika nåt roligt.. Men det går ju inte så länge tv:n är sönder! :/ Eller iofs kan jag ju ligga och lyssna utan bild men.. Det lät inte så kul :P
Så skumt när ljudet funkar man inte bilden... aja hoppas Johan får fingrarna ur ------ och försöker fixa den snart :)

Jobbat 10-17 idag.. Hunnit me väldigt mycket på den tiden! Hunnit göra hela det fönsteret jag hade kvar + att jag hann städa bort alla kläder från det jag gjorde igår + från alla barndockor jag tog bort idag :) Hann även med att klä lite dockor i butiken... Ska fortsätta med det imorrn också!
Mycket produktiv dag med andra ord! Så skönt när man hyinner med mer än det man ska göra... Det måste vi på mitt jobb värdesätta då det inte händer speciellt ofta :P

Imorrn jobbar jag 8-14.. Sen ska jag ut på promenad med Ellinor och hennes vovve Gina! Ska släppa vovvarna nånstans så dom får busa av sej.. Då kanske våra överenergiska vovvar blir iaf lite trötta :)

nä kanske man ska klä på sej varma kläder och trotsa kylan och gå på en långprommis me Bobby! Lite tråkigt bara att gå ensam när vissa andra här i hushållet aldrig orkar följa me på långisar :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback