Pust...

Har nyss ätit.. Var såå hungrig efter allt vårat matprat :)

Jobbat 8-14 idag... Stått i kassan hela dagen så tiden gick rätt fort.. Fast det var helt dött på folk!.. Lallade på med lite annat så tiden rullade på lite iaf...

Gick direkt efter jobbet till Jenny! Meningen var att vi skulle ut och promenera... Men vi slöade ihop och satt bara och surrade istället! Ska väl ta våran promenad imorrn istället! Knäppte lite bilder på hennes söta lilla Gustav!...





Kan man var nå sötare?! :D Skrattade och var glad typ heeela tiden jag var där.. Gulligt värre :)

Kom hem just före 7... Lagade då mat eftersom jag var sååå hungrig.. Och nu sitter jag här!... Ska väl gå och tvätta av händerna så jag inte får nån sen reaktion av Jennys katter :P Som jag nu faktiskt vågade sitta breve och klappa :) Var lite roligt att höra en katt spinna för första gången! :)

Aja ska kika vidare, Men här får ni 2 kort på min "vilda" vovve!





Visst ser han farlig ut när han vill busa? :P

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, vi vart lite lata då =) Gustav vart riktigt söt, jag tror det är första gången nån har lyckats få en bild på han när han ler så stort =)

2009-10-18 @ 11:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback