Morgon

Vaknade först efter 12 idag.. Såååå skönt att få sova!!

Har inte gjort så mycket nu på morgonen.. Varit ut me Bobby en sväng, Tvättat och smort tatueringen.. Sen fastnade jag som vanligt framför datan :P

Imorrn ska jag till frissan.. Är välbehövligt ska jag säga :) Ska bli såå skönt att äntligen få bort detta hår!.. Har börjat trassla sej så mycket nu på slutet när mitt egna hår har vuxit en bit.. Aja hoppas bara jag får behålla lite av mitt egna hår iaf :P Annars får jag väl skaffa mej en peruk eller nå :P

Var med Stina hela kvällen igår.. Vi kikade "Män som hatar kvinnor".. Tyckte den var bra, Men lite seg!..

Aja ska kika vidare ett tag nu.. Hoppas ni alla haft en trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Fru F

haha!

Kan inte hålla mig för skratt det du skriver om ditt hår. Du kan titta in i min blogg och läsa om vad som har hänt med mitt hår och varför:-S



Jag är väldigt dålig på att svara på kommentarer, men bättre sent än aldrig! Men vår lilla tjej är en Chihuahua från Vitryssland så därför ser hon lite annorlunda än den "svenska". Hon är av den gamla sorten.

Men hoppas att du har en bra kväll!



Fru F

2009-10-04 @ 20:57:45
URL: http://nuvilljag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback