11.16

Och jag är redan hemma från jobbet! Så här korta borde alla arbetsdagar vara :)
Man hade kanske inte haft alltför bra lön men :P

Jobbat från 8 till ungefär halv 10... Sen tog jag bussen hem vid 20 i 11.. Hann vara kvar på jobbet och pröva lite kläder... Hittade massa fint så vart 1200:- fattigare! Aja kläder måste man ju ha!.. Speciellt när man har ett sånt jobb som jag har... Kan ju inte komma me samma gamla trasor varje dag direkt :P

Nä tror jag ska ta ett ryck och städa upp i sovrummet!!! Det behövs kan jag lova :P

Många som ska ut ihelgen då!?!


Tror dock inte jag kommer få många svar på det eftersom mina läsare är så slö på att lämna avtryck efter sej :P

Kommentarer
Postat av: sara

sånna skift borde man ha varje dag=)va skönt de hade varit, riktigt lyxigt:)Är inte hemma så jag ska inte ut. Men hoppas ni får kul!!:)

2009-10-29 @ 12:31:00
Postat av: Linda

Jag jobbar på lördag surar

2009-10-30 @ 14:47:22
URL: http://www.cookiedragon.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback