lugn helg

Jahapps, Så var det Sönndag igen!.. Helgerna går fööör fort!

Har bara varit hemma och tagit det lugnt heela helgen!

Var en snabbis förbi Stina och Janne igår och åt lite tårta eftersom Janne fyllde år!.. Efter det for vi en sväng till Johans mommo och åt.. Var så smaskigt! Sen for vi hem och spelade lite.. Senare på kvällen kom Stina hit och gjorde och sällskap och spelade med oss :)

Idag har jag vaknat vid 11, Gick ut med Bobby direkt då det var ganska länge sen han hade fått vara ut... Såå skönt när han kan hålla sej så läänge nuförtiden! Slut med allt springande ut heela tiden!... Valptiden är jobbig.. Men skönt eftersom Bobby har varit så duktig länge nu...

Säkert om man nångång köper en till hund pissar den inne jättelänge... Hade inte förvånat mej då jag tycker valptiden me Bobby har vart helt okey... Klart att det har varit jobbigt men.. Han har ju varit så bra på att säga till när han vill ut.. Förutom när han har det roligt och busar med andra hundar eller så.. Då är det lika bra att gå ut med han mellan varven för då har han inte tid att gå ut :P

Aja ikväll blir det mest troligt långprommis med J, B och T... Om nu bara det här vädret håller i sej dvs!

Nä nu ska jag klä på mej så jag är redo att fara och äta när Johan kommer tillbaka från sporthallen!



Kommentarer
Postat av: Linda

Så var det för mig. Första hunden, Gizmo, var enormt duktig och pinkar aldrig inne, de andra jag haft har ju varit riktiga skvättnissar.

2009-11-26 @ 14:48:35
URL: http://www.cookiedragon.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback