Äntligen klar!!!

Åhh vilken lättnad! Vart klar med utstädningen av min lägenhet idag!!!! Känns så skönt att det är gjort... Aja nu har jag ju alla kartonger här på golvet men! Har städat rejält här hos Johan också! Eller ja, Nu kanske
det heter hos oss :P

Har en sån underbar mamma som har varit och hjälpt mej varenda dag!!! Hon har tillåmed varit där fast jag har varit på jobbet... Utan hennes hjälp hade jag inte varit i närheten av klar skulle jag tro :P
Har ju haft hjälp av Stina också.. Hjälpt böka å grejje å var på tippen och hon kom även och hjälpte mej städa upp rejält här hos Johan!!! Linda kom också och hjälpte till idag! Packade in grejjor i bilen och bar ner till förrådet å sånt där....

Tack för all hjälp! :) @--´--

Aja ska vika in lite kläder nu och sen ska jag nog gå och lägga mej i sängen tills min man kommer hem!
Trevlig helg allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback