Utgången vart såå bra!

Var ut igår och hade det sååå roligt! Kvällen började hos Nina där vi åt susci och drack och surrade.. Hade det väldans trevligt. Sen bar det av på Nex, Men väl där så såg vi att det inte var speciellt roligt folk där.. Typ 30+ eller nåt, Så vi for iväg upp på björnis! Där var det myycket roligare och vi dansade och vandrade omkring där uppe.. Efter det så vart det efterfest i Malmberget.. Ganska trevligt fast det var ganska tomt på folk ^^ Började vandra hemåt just efetr 5... Var vaken ännu när Johan kom från jobbet klockan 6 så jag fick nån att somna med iaf ^^ Var lite tomt utan Bobby i sängen :)

For och hämtade hem Bobby vid 4 tiden från mamma och pappa. Det hade gått jättebra att ha han.. Sovit så bra i buren och sagt till varje gång han har viljat gå ut :) Skönt som tusan att det funkade bra.. Var lite orolig först :)

Bästa på hela kvällen var iaf

-"Är du så där i sängen också"
-"Klart jag är, En riktig glädjedödare"

Man kanske måste ha varit me för att förstå det roliga med det tror jag :P Haha
Aja ska ta det lugnt nu ett tag!!

*10000 PuZzar och kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamar /Lotta*

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

åhå nån bild har kommit upp! men de där måste väl vara från mobben :)

2009-05-03 @ 21:23:03
URL: http://ninniii.blogg.se/
Postat av: Lotta

Joo De enda jag hade på mobilen :)

Hittar faan inte sladden till kameran :/ Men så fort jag hittar den har jag måånga roliga bilder att lägga upp :P

2009-05-04 @ 00:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback