Sommar & Sol

Heej! ska gå och lägga mej på ett tag.. tänkte bara slänga in nån rad här först eftersom det var ett tag sen nu!...
Men nu när jag börjar fundera så har ALLA börjat bli hyfsat dåliga på att blogga... hmm.. Kanske för att vi har haft hyfsat väder på sistone eller nå... Själv har jag inte haft nån tid alls till övers känns det som.. Har jobbat och sen vart och hängt när Johan och Fredde trixar me bilen :) Fick iaf hjälpa tilll ite idag.. Slipade och donade så imorrn kommer färgen på den :) Och jag fick bestämma så klart den kommer bli snygg!! :P Aja fick bara bestämma vilken nyans av grön den skulle vara men, Iaf mitt ord som fick bestämma :P

Jobbat från 7 till 15 idag.. Inventering.. Alltid lika rogivande :P Har vart såå hängig flera dagar nu så jag hoppas jag orkar jobba hela veckan ut.. Bara imorrn, fredag och lördag kvar! Håll tummarna att jag inte får feber så ska det nog gå bra! Pallar fan inte  att jobba me feber.. nog tungt som det är nu me denna JÄKLA förkylning!!! Aja ska ta en alvedon och gå och krypa ner med min man och min vovve i sängen nu! Gonatt på er!

*10000 PuZzar och kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamar /Lotta*

 

Så skönt me sommar!! Och snart har man semester också!! *Wiie*

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi har mest bara roligt i solen, då har man ju inte tid o blogga ;) sen glömmer man vad man gjort när d går för många dar också. haha

2009-05-27 @ 09:26:16
URL: http://ninniii.blogg.se/
Postat av: Lotta

Haha sant :)

2009-06-02 @ 12:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback