En liten lista i brist på annat...

ALLMÄNT

Namn: Ann-Charlotte
Piercingar: 3st + 6 i öronen
Tatueringar: 1 i nacken där det står Lotta.. Förhoppningsvid en till snaaart igen!
Längd:  151 cm typ...

Skostorlek:  36
Hårfärg: Ganska mörkt atm med rosa/lila slingor
Är du kär i någon: Ahh!
Önskar du att du bodde någon annanstans:  Jaaa!!
Tänker du på självmord: Nää
Tycker andra att du är attraktiv: Hur ska jag kunna svara på det? :P

Vilket shampoo använder du:  Olika..
Vilken parfym använder du: Det är också vääldigt olika :)
Vad är du rädd för:  Hmm insekter, spindlar och alla äckliga flygande smådjur.. *usch*
Gillar du att tvätta: Haha, nä det finns det nog inte många som gör hoppas jag
Gillar du Berg-och-Dalbana:  Hmm.. Beror kanske lite på

SENASTE...


Film du hyrde: Hmm.. Var iaf med Stina och Johan men kommer inte ihåg va den hette ^^
Film du köpte:  Haha en film från dollarstore.. Hette typ "Rottweiler" eller nåt sånt... Sviiindålig iaf!!

Låten du lyssnade på:  Hmm

Låten du hade på hjärnan: Hmm
Låten du laddade ned: Var vääldigt länge sen så kommer inte ihåg
Personen du ringde: Janne Byggare om min lägnhet som inte är klar ännu (!)
TV program du tittade på: Oprah
Personen du tänkte på: Johan

FAVORIT...


Mat: Tacos :)
Låt: Takida - Handlake village är ju bra.. Svårt att komma på en låt så här rakt upp å ner :)
Sak att göra: Soooooooova! Finns fan inget skönare :P
Sport: Hmm ingen sporttjej precis
Dryck: Cola!
Kläder: Byxa och tröja, Ibland kul med tunika och leggings men inte alltför ofta 
Film:
Drama eller Skräck/thriller
Bil: Hmm ingen bilmänniska heller :P


ANTAL...

Gånger du varit kär: 3 ggr!
Gånger ditt hjärta brustit: 2 ggr!
Hjärtan brustit på grund av dej: Hmm, Ingen aning ^^
Gånger ditt namn varit med i tidningen: 1 gång vad jag kommer ihåg iaf
Ärr du har på kroppen: Har nå småärr av vattkoppor och ett ärr i pannan som jag fått av kära syster Stina :P

SENASTE...


Bok du läste: Håller på å läser en bok nu.. "Allt för min syster"
Personen du fick mail av: Mamma säkert :)
Personen du fick brev av: Hmm var väl nån räkning :P
Personen du fick sms av: Fredrik
Gången hela din familj åt middag tillsammans: I Lördags tror jag det var :) 

ÖVRIGT...


Vad har du gjort idag: Vaknat 11, vart ut me vovve, Vart till gve och handlat lite på aniks, Hämtat mat och ätit, borstat Bobby och tränat lite med han, sen har jag suttit här
Var det kul: Jadå :) Skönt att vara ledig iaf
Hur tidigt stiger du upp: Beror på om jag är ledig eller jobbar!
Gillar du att slåss: Haha Nää :P
Vad ska du göra ikväll: Hmm ingen aning.. Tänkte kanske städa litegranna på ett tag iaf.. Sen blir det väl Animal Cops klockan 22 som vanligt ^^
Är du seriös: Ahh För det mesta iaf
Vad är du allergisk mot: Pälsdjur... (?!)
Var har du ont: I mitt skavsår som VÄGRAR försvinna... Har haft det i typ 2 veckor nu!! :/
Använder du hårspray: Ibland händer det väl :)
Kan du stå på händer: Hmm njae
Favorit serie: Finns många favoriter... Kyle XY, Lost, Heroes.. Listan kan göras låååång!

ÖVRIGT MER...


Salt eller socker: Socker
Gillar du ketchup: Ja!
Är du glad nu: Jepps :)
Var du glad igår: Ahh det tror jag väl ^^
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Joo 
Vad dansar du till: 
Musik? :)
Kan du sjunga:  Haha kan och kan, Men det är roligt!
Mer värt än guld: Mina nära och kära
Spaghetti eller makaroner: Makaroner måste jag nog säga

Ett land jag helst vill besöka: Thailand!

Sparar till: Hårförlängning och tatuering!

Väntar på: Inget atm

Pålägg som gäller: Leverpastej och smörgåsgurka.. *smask*
Dagens dryck: Cola!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback