Party

ska ju på fest ihelgen... Kläderna man ska ha på sej "Klädsel för damer och herrar: Mörka byxor, ljus skjorta gärna slips eller fluga. Kavaj och väst är inget krav men helt okey!"

Så efter många funderingar har jag bestämt mej för vad jag ska ha på mej... Vad tycks? :)



Skjortan är ju inte direkt jätteljus.. Men har en vit långärmad tröja under och en vit slips.. Så det ska nog bli bra :) Ska fara förbi pappa efter jobbet så han får knyta en slipsknut åt mej :P

Aja har duschat för ett tag sen så ska gå och blåsa och platta håret nu och sen ska jag krypa till kojs!

*10000 PuZzar och kraaaaaaaaaaaaaaaaaamar /Lotta*

Kommentarer
Postat av: Stina

Var ju fan snyggt! Trodde det skulle bli lite "tråkigt" me den klädseln dom valt, men vart ju roligt juh =D

2009-03-27 @ 01:07:23
Postat av: Lotta

Ahh jag ville ju som inte direkt komma i en vit skjorta och svarta finbyxor eller nåt :P

2009-03-27 @ 01:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback