Lyckliga?!

Hallåjsan!
Blir ibland så paff när jag är och snokar i andras bloggar..Låter som att vissa låssas vara nån annan! Varför inte bara skriva som man själv vill istället för hur man vill att andra ska uppfatta en?!!? Aja, själv skriver jag mest blogg bara för att fördriva tiden och ibland för att få skriva ut saker! Känns som lättare ibland! Kanske inte så roligt att läsa alla gånger.. Men ingen som tvingar nån att läse bloggen direkt :P Och missförstå mej inte, Jag älskar att snoka på andras bloggar oc dömar ingen direkt så men bara en funderare jag hade för nån dag sen :D

Kom nyss hem från R... Sååå god mat och mycket skratt :) Tänkte sjunga kareoke men alla drog så fort den slogs igång :P Sånt behöver man lite alkohol i blodet för att göra enligt mej, blir som roligare då!! :D Jobbat idag också... 8-17.. Ganska lugn och skön dag! Pysslat me mest på lagret hela dagen så... Så borde varje dag vara ^^ Få vara i sin ensamhet och jobba i den takt man själv tycker om!.. Inte denna stressen med kunder och hela baletten.. Så mycket att göra ibland på dagarna att man knappt ser kunderna.. Är ju så man får skämmas!
aja tror de flesta jobb som handlar om kunder är så ibland faktiskt.. Man måste få sätta på skygglapparna mellan varven så man hinner med iaf lite av det man ska hinna med!

Hann gå en sväng på stan också innan jag for till R... Hittade mej äntligen en skjorta att ha på mej på svärmors fest!!! Eller ja köpte 2.. en hallonröd och en vit!.. Måste bestämma mej fort vilken färg jag ska ha så jag hinner tillbaka med den andra! Lutar mest åt den vita så man kan tuffa till den lite med en slips eller nå.. men får se.. Hade behövt fara förbi dollarstore en sväng och kolla slipsar.. fick höra att dom har billiga där :) Men det lär jag inte hinna med nu i veckan.. Lite jobbigt att åka buss dit.. aja får ta det nästa vecka då Johan är ledig eller nåt!! Hittade mej 2(!) par jeans också.. .Gick därifrån 2000:- fattigare, Men det var det värt!! Går ju bara i jeans och vill inte att det ska sluta som förra gången... Mina favoritjeans sprack i grenen på jobbet när jag klev ner från en stege! Dom var aaaningen nötta :P

Och jag måste börja sköta mej med mina räkningar! Glömde bort dom IGEN denna månad.. aja betalade dom nyss så förhoppningsvis kommer det inga påminnelser!... Ska nog ringa och ta bort mitt interbet också.. surt att betala 1900 varannan månad för nåt jag aldrig använder!... Det tror jag att jag ska fixa imorrn när jag är ledig!! Massa att ta itu med då känns det som... Man får aldrig bara vara ledig! Man har alltid massor som måste göras och enda gångerna man hinner det är när man är ledig så.. man har inte så stort val! -Städa, diska, Tvätta och allt som dessa slöa killar ALDRIG orkar ta itu med... Men denna gång tror jag att jag lämnar Johans tvätt så jag får se om han tvättar den själv nångång :P Hehe

Aja vart lite längre än jag trodde så jag ska avsluta här! :) Ha en bra måndag!

*10000 PuZzar och kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamar /Lotta*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback