Ledig...

Är ledig idag.. skönt som tusan :) Ska fara till bilskolan på ett tag.. har dubbla körningar... Känns som att jag måste ta tag i detta nu!!! Är så less på att vänta på bussar eller att jämt behöva skjuts!... Man blir nog liite mer fri om man har körkort.. kan bara pysa iväg vart man vill när man vill...

Om allt går som det ska nu så hämtar jag och Johan en hund nu om 2 veckor! :D Hoppas vi får tiken! *håller tummarna* Annars har vi bestämt oss att ta en hane eftersom det verkade vara en vettig parning... Då kanske man får köpa en tik om nåt år istället! Om jag nu tål dvs.. Men har bara reagerat på väldigt långhåriga hundar på sistone.. Så borde nog gå bra!

Blir det tiken ska hon heta Diwa om jag får bestämma :) Och blir det en hane ska han får heta Atlas som en liten hyllning till en av mina favorithundar... Gizmo ligger på topp av mina hundar men kan ju inte döpa han till det.. aningen förvirrande när dom träffas om dom heter samma sak :P Atlas ligger på en klar 2:a plats bland favoriter... Så det blir iaf det om det blir en hane vi får...

Aja ska klä på mej och dona nu... ha en bra dag allihopa!!

*10000 puZzar och kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamar /Lotta*


Atlas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback