Helgen slut igen...

Så var helgen över igen! Lediga helger går så fort!! Aja jag jobbar imorrn och sen är jag ledig Tisdag så... jag ska väl inte klaga så mycket :) Har inte gjort så mycket ihelgen.. var hos mamma och pappa och åt "avskedsmiddag" igår :) Vi vart bjudna på porterstek eller italiens köttfärslimpa! Väldigt gott! Och till efterrätt fanns det blåbärspaj, ananaspaj eller kladdkaka.. smaskigt värre!

Sen efter det så for jag och Johan till mej... Dom ska börja med min trappuppgång nu till veckan tror jag så jag behövde ta ut alla grejjer från toaletten + att jag behövde tömma lite från diskbänken i köket! Satte också upp svarta sopsäckar över dörren till vardagsrummet så det inte kommer damm dit! Tejpade också för dörren till garderoben.
Känns skönt att dom snart är klar med toalettrenoveringen.. Då kanske jag kan komma fram till vad jag ska göra med min lägenhet.. Inte så roligt att stå och betala hyra och internet och allt till en lägenhet jag aldrig är i!... Känns trist på ett sätt.. Jag har alltid trivts sååå bra där åsså har det nu blivit så att man aldrig är där!


Aja måste ta itu med det sen! Det svåra om jag och Johan ska flytta ihop är ju att vi har dubbelt av allt! Svårt att bestämma vems saker man ska ha kvar..  nu ska jag göra nåt vettigt! Aja det löser sej nog så småningom!... Nä nu ska jag göra nåt vettigt! Ha det bra allihopa!!

*10000 PuZzar och kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamar /Lotta*

I'd take another chance, take a fall, take a shot for you
I need you like a heart needs a beat


Kommentarer
Postat av: Linda

Lätt, man tar det snyggaste ;)

2009-03-15 @ 20:14:44
URL: http://www.cookiedragon.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback