försovning....

Hellå!
Anna ringde från jobbet 9 och frågade vart jag var... Och jag nyvaken som jag är svarar bara "Hos Johan".... Skulle visst ha börjat klockan 9 och inte 10 som jag trodde!! *morr* Aja.. Inte så mycket att göra åt när man är i Malmberget och inte har nåt körkort! Måste fan ta tag i det snart!!!! Jag får snällt sitta och vänta tills pappa ringer eftersom jag ska åka ner med han!...

Helgen har vart luugn... Jobbade i lördags och på kvällen gjorde jag inte alls mycket... Kollade lite serier!... Igår soooov jag så länge.. och skönt var det :) Vaknade just före 1!! Legat och snoozat sen 10 :P Helt hopplös på å kliva upp när jag är ledig eftersom jag vet att jag inte har nån tid att passa!.. Enda dagen jag får sova på hela veckan så... Inte hela världen :)

Kollade en film på kvällen " Slumdog Millionaire"! Helt okey film... Lite ovanlig men... Gick och se iaf :)

Aja ska väl kika runt ett tag nu innan jag ska på jobbet! Ha en fin måndag allihop!

*10000 PuZzar och kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamar /Lotta*

-Måste säga att alla mina läsare är väldigt dåliga på att skriva en liten kommentar, Skärpning nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback