Usch

Har vart så trött 2 dagar i rad nu.. aja man ska inte klaga :) Synd bara att man har en pigg hund som verkligen inte vill sova idag :P Han har sovit så mycket idag så jag förstår om han inte är trött :)

Har jobbat idag.. 14-18.15.. Ganska skönt skift! Jobbar 8-12 imorrn.. Ännu skönare!! :D

Ska väl försöka på denna roliga som Nina utmanade mej på :P

20 sanningar...

1.
Hatar att köpa skor! Luktar så illa i skoaffärer :P
2.  Fobi för alla äckliga små insekter ex getingar, humlor, spindlar.. Allt litet som rör sej nästan ^^
3.  Är så nöjd över min lilla Bobby!
4.  Mindre nöjd över "husse" som aldrig kan göra nåt vettigt med han :P
5.  Är mer tid på jobbet än hemma.. Känns som det iaf
6.  Umgås mer med mina och Johans vänner än med mina egna nuförtiden...
7.  Men roligt att umgås med killar, Blir inte lika komplicerat :)
8.  Tycker mitt jobb är så mycket roligare nu än det var för ett år sen...
9.  Tvättar aldrig bort sminket innan jag lägger mej.. .Väldigt sällan iaf!
10.  Längtar till semestern som en gaalning!
11.  Biter på naglarna, Men ska försöka sluta!!
12.  Drömmer alltid kontsiga drömmar eller inget alls
13.  Tycker om riktigt roliga utekvällar!
14.  Men tycker inte om massa fylletjafs och baksmällan dagen efter :P
15.  Saknar tiden man var 15!
16.  Vill inte bli gammal och grå!...
17.  Hatar folk som jämt ska skicka massa kedjebrev / sms.. Hur orkar folk med det?!
18.  Handlar nog alldeles för mycket kläder...
19.  Gillar alla mina vänner.. Vissa mer än andra :)
20.  Tyckte dett var svårt att vå ihop 20 sanningar utan att säga för mycket ^^

Jag utmanar: Linda, Jenny, och Stina!

Aja ska lägga mej och kolla om jag kan sova nu... Natti på er!

Förresten. Johan har beställt en ny sladd till min kamera så snart får jag ut massa bilder från den ^^

*10000 PuZzar och kraaaaaaaaaaaaaaaaamar /Lotta*

Kommentarer
Postat av: Stina

Var på tiden att du beställde en ny sladd =P Ska bli roligt att se alla dom korten eftersom din kamera användes mest under sista ute kvällen =)

2009-06-04 @ 11:59:30
URL: http://annastina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback