Varför?!

Hallåj! Nyss hemkommen från jobbet så jag tänkte bara slänga in några rader innan jag ska fixa nåt lätt att äta!
Veckan som gått har susat förbi sååå fort!...  Igår efter jobbet så for jag hem till mamma och pappa och åt! Det var så smaskig! Grillat kött, pottisallad, pommes och sallad!.. Smask!! Och till efterrätt hade mamma bakat en "cirkustårta"... Såå smakig med grädde till!!!

Efter det så begav jag mej upp till B för att umgås och kolla lite film! Och bara allmänt ta igen förlorad tid ^^ Hade en väldans trevlig kväll iaf! Vart så sent så slocknade dit.. Aja löste sej ganska bra eftersom min snälla lilla Anna skulle skicka ett sms till mej innan hon for från kullen för att hämta upp mej... Var ju ganska lätt att bara be henne plocka upp mej från Konsum istället :)

Imorrn kommer min lilla Bobby hem!! Som jag har saknat han!!! Helt otroligt hur man kan fästa sej vid ett djur så pass mycket att man saknar det när man är borta från varann.. Men han har fullkomligt stulit mitt hjärta från första dagen :) Visst nog hade det varit skönt att sova längre vissa dagar och slippa gå ut när man ser på film mm.. Men det positiva ligger mycket högre på listan! Finns inget bättre när man har jobbat en hel dag, Än att komma hem till en hund som är så glad så hela kroppen viftar!! Och när man sätter sej ner på golvet får man stora blöta pussar och en vovve som nästan vill krypa in i skinnet på en för att vara såå nära det bara går!!!...

-Sån är min Bobby.. Helt enkelt världens bästa!!

Tänk så hade man haft en kille som hade varit såå glad och överöst en med kärlek direkt när man kommer hem efter en tung dag på jobbet... Adu, Lycka till i letandet säger jag bara för såna finns det nog inte alltför många av!

Nä ska kika om jag har nåt gott att äta nu, Är ganska hungrig och bara allmänt less på allt!!! Ha en bra helg allihopa!!



Funderingar....
Tänk så hade livet alltid varit som när man var i 12-års åldern.. Vad skönt allt hade varit!... Inte ett enda bekymmer i hela världen... Nu känns det som att allt är helt uppochnervänt! Vet varken vad man ska/borde göra...Kanske bra att jag fyller 25 snart.. Kanske man blir vuxen och vet svaren på allt då? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback