Tung dag!!

Usch vad jag är less på mej själv!! Kan fan inte sova på kvällarna.. Och på mornarna när jag är ledig eller börjar sent så kan jag aldrig kliva upp tidigt!! Vad är det för fel på mej!?! Kan ju inte vara spökrädd till jag är 40? Eller?! Aja, Bara några dagar till Johan kommer hem nu så slipper jag sova ensam! Sover hur bra som helst när jag sover med nån annan, Bara när jag är ensam som jag har svårt att somna...

Ställde väckarklockan på 8 idag... Var såå trött eftersom jag inte kunde somna förren efter 3... Snoozade ett tag och sen har jag visst slagit av den.. Typisk!! Vaknade iaf just efter 10 så sov ju inte såå länge iaf! Hade så stora planer på att kliva upp 8 och fara hem till mej och städa och dona hela dagen lång eftersom jag var ledig!.... Dom planerna sket ju sej iaf.. for hem vid halv 12.. Kom just därifrån! Har städat halva lägenheten nu iaf, Och nu ligger hela min garderob i  kartonger! Såå skönt att äntligen ta tag i det... Och var såå skönt att Stina kom och hjälpte till och höll mej sällskap! Kändes inte lika segt då :)

Skönt iaf att få ordning på kläderna... Har haft såå svårt att veta vart jag har allt.. Massa kläder hemma och massa kläder hos Johan!.. Inte roligt att leta efter ett speciellt plagg då :P Vart 2 kartonger som ska slängas, 3 kartonger jag skulle spara och typ 2 kartonger (om inte mer) som jag ska föra till Röda Korset!...
 Ska fara hem på söndag igen och fortsätta mitt städande eftersom jag inte hann allt idag! Har kvar att städa köket + att jag ska städa i garderoben (walkin closet) nu när den är tom... Ska också gå igenom allt "personligt" som jag har kvar och packa ner det till källaren och sen ska jag kolla om jag får den uthyrd! Mormor kanske var intresserad, Men hon behövde kolla me hennes gubbe först va han tyckte :) Om hon inte vill hyra den så ska jag sätta ut en annions...

Aja ska kika lite film nu och sen ska jag fösöka sova.. Jonn imorrn så vill försöka somna tidigt!! 
Gonatt på er!!



Saknar min Bobby..... Kan det inte bli Söndag snart?!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback