Tjosan!

Hallå!... Sitter och spelar lite Zoo Tycoon men vart lite uttråkad så började surfa runt lite.. Lika bra att slänga in den rad här då :).... Var hos Stina och Janne igår på kvällen. Meningen var att vi skulle kolla film.. Jag var lite förvirrad när jag tog med filmerna tror jag... Skulle kolla "the unborn" Och jag tog med en film som det stod "The rebourne"... Trodde jag bara hade skrivit fel på skivan! + att jag tog med "Mirrors" då jag tycker den är bättre!.. När vi satte i Mirrors i deras dvd så stod det "Skivan kan ej läsas"... aja då slog vi på den andra. Började kolla filmen och vi vart liite förvånade när typ 5 min in i filmen kom upp "The Grudge 3".. Hmm!!.. 3:an heter visst The rebourne.. och filmen vi såg (Unborne) hade vi hyrt så vi hade inte ens den på film!! Haha jaja va virrig man kan vara ibland! Men skyller på att jag bara sov typ 30 min natten mellan fredag och lördag..

Vi kollade iaf The grudge.. Sen gick vi och la oss.. Var såååå himla trött i ögonen!! Somnade 3 gr under filmen också. Var "ghost" på tv när vi skulle lägga oss så jag började kika på den men somnade efter typ 10 min :P Vaknade sen "mitt i natten" av att Janne snarkade såå mycket! Kollade vad klockan var.. Jag hade bara sovit 20 minuter!! aja kunde somna om efter att jag gick och letade en av stinas öronproppar :)

For hem till mej idag vid 07 och började plocka och städa hos mej... Vart såå trött och gick och vilade sen på dagen och sen efter jag hade vaknat kom pappa och hjälpte hänga upp gardinstångarna som hade börjat lossna för typ 5:e gången! Hoppas dom håller sej uppe nu... For till mamma och pappa och åt vid 4.. For och övningskörde ett tag och sen plockade vi upp Stina eftersom vi alla skulle till Linda på kalas!.. .For dit vid 6! Satt där till just efter 8 och sen for vi hem!...

Hittade massa smycken när jag städade hemma idag.. trodde jag hade tappat bort dom så vart glad när jag hittade dom :) Aja ska kika lite tv och spela Zoo tycoon nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback