Ont!...

Sitter och tycker synd om mej själv.. Har såå ont i benet.. Klippte klorna på bobby för nån dag sen och tror dom vart lite vassa :P Vi höll på och busa och när han kom tillbaka med sitt ben och hoppade upp och ville att jag skulle ta det så rev han mej över hela benet med en klo! Satans va ont det gjorde!!!  



I förrgår sov Stina över! Vi satt å kika film och bara surrade till klockan var just efter 3 då gick vi och la oss!... Vaknade vid 11 på lördagen.. skulle och äta hos mamma och pappa 4. Vi for dit just efter 4 och åt och sen for Stina hem med Janne och jag och Johan for hem!... Gjorde inte speciellt mycket mer än att glo på tv, Kikade en film.. Vart att gå å lägga sej ganska sent.. Tror klockan var efter 5 när jag gick och la mej...Vaknade just efter 15 idag.. Ångest!! Sista gången jag går och lägger mej utan att ställa alarm!! Helt hopplöst, Vaknar aldrig!! Vaknade bara för att jag behövde gå på toa... Annars vet jag inte hur länge jag skulle ha sovit...

Bobby hade kissat inne imorse också.. aja kunde nästan gissa det när vi sov så länge.. Vart bara lite fundersam varför han inte har sagt till att han vill ut.. Han brukar ju alltid vara sååå bra på det! Han har inte gjort inne här hemma på typ 3½ månad så.. Aja vi får skylla oss själva helt enkelt!!

Nä nu ska jag gå och göra lite nytta!


Kommentarer
Postat av: Anonym

men man måste få sova fröken! ;) tycker faktiskt liite synd om dig som har slut semester redan!

2009-07-20 @ 10:15:46
URL: http://ninniii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ahh det nåste man få :) Jag tycker JÄTTEsynd om mej som jobbar redan... :P

2009-07-21 @ 19:26:33
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback